Een normale(?) week in Jerrabomberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Een normale(?) week in Jerrabomberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Een normale(?) week in Jerrabomberra

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

18 December 2006 | Australië, Sydney

Even een update over al jullie vragen: Nee er ligt niemand in mijn bed, hahaha :lol: Ik heb alleen vijf kussens in mijn bed en ik gebruik er maar 1 als ik slaap, dus die andere vier liggen aan de andere kant.
En ja, goed gezien: Ik heb mijn haar geknipt! Ik was er echt helemaal niet blij mee, want ik vond het veel te kort, maar het wordt al beter. Handig dat het hier warm is, want daardoor groeit je haar sneller:D

Verder was het wel een drukke week hoor (alweer). Cath en ik beginnen ons al af te vragen wanneer we een normale week gaan krijgen, of dat dit misschien normaal voor ons is! Afgelopen maandag (11 dec) zaten Cath en ik namelijk in het ziekenhuis met Conor, omdat hij weer een epileptische aanval had gehad. Hij is nu verder oke en heeft nu medicijnen gekregen.

Dinsdagavond kwamen Emma en Jerry hierheen, vanuit Sydney, en hebben we een gezellige avond gehad. Verder een hele drukke week met de kids, want op dit moment zijn ze soms echt crazy, alle drukte, een vermoeiende week in Sydney en Kerst wat eraan komt.

Vrijdagochtend had ik trouwens zin om te zwemmen en ik had alleen Amy, dus hebben we onze spullen gepakt en zijn we lekker naar het zwembad gegaan. Die lach toen we in het water gingen, één om nooit meer te vergeten:D Te gelijkertijd was er aquarobics voor ouderen (voornamelijk vrouwen) aan de gang en soms kwamen ze naar onze kant met hun oefeneningen. Omdat ik ze niet in de weg wilde lopen, tilde ik Amy op om een stukje op te schuiven. Amy's reactie: "We don't want the grantmum's to get us, do we?" (Vertaling: We willen niet dat de oma's ons te pakken krijgen, toch?) "No Amy, we don't want that", hahaha. Een geweldige ochtend dus, want als Amy vrolijk is (en ik zeg als) dan kun je echt lachen met haar.

Ellen kan er trouwens ook wat van. Gisteren was ze de bekers met appelsap aan het uitdelen aan en ging naar Amy. "Amy you chose witch want you want okay?" (vertaling: Amy, jij kunt kiezen welke je wilt ok?) Om vervolgens te zeggen: "Here this one is yours" (Hier deze is voor jou)

En Conor wilde mama vanochtend helpen door haar mobiele telefoon te wassen:shock: Resultaat: telefoon is nu zo dood als het maar kan.... We hebben nog geprobeerd hem te redden door de haardroger te gebruiken en daarna heeft hij de hele dag in de zon gelegen, maar helaas, geen leven meer in te krijgen.

Zaterdag hadden we nog een bbq bij Georgina en haar familie, en dat was echt supergezellig. Echt jammer dat ze naar Sydney gaat, maar we hebben al afgesproken elkaar daar op te zoeken en als ik een keer moet werken als we in Sydney zijn, kunnen de kids mooi met elkaar spelen!

Vanochtend zijn we gaan shoppen voor "Christmas presents" en ik heb ook een heel mooi cadeau gekregen, maar ik mag nog niet vertellen wat, want het is een verrassing;)

Goed woensdagochtend vertrekken we dus naar Forster, voor 2 weken, maar waarschijnlijk 3, dat zien we daar en daarna nog een paar dagen naar Sydney, omdat we dingen moeten kopen en daar heb je meer keuze. Ik zit nu ook op de verzekering van de familieauto, dus ik ga Cath helpen met rijden, want de eerste dag moeten we 5 uur rijden.

Cath en ik kunnen het echt super met elkaar vinden en we kunnen heel goed praten, dus dat is echt super! Ik heb nu wel zin om naar Forster te gaan en daar mijn eerste Kerst in Australië te vieren (misschien volgen er meer?!?)

Iedereen alvast een fijne Kerst gewenst en succes met de laatste loodjes zoals het kopen van cadeautjes, denken over wat je dit jaar aan zult trekken, waar je Kerst viert en wat je gaat eten. Die problemen heb ik allemaal al opgelost:D

Dikke KUS Roxanne

  • 18 December 2006 - 09:04

    Papa En Mama:

    O, ik wil die oplossing ook. Alhoewel: eerste kerstdag in de sauna, dus geen kleding en maaltijdprobleem! Cadeautjes is ook geen probleem, dus we hebben geen probleem! Logisch toch? :D Gisteren vertelde je al dat het allemaal wat makkelijker gaat. Alles went! Geen de kinderen maar een knuffel van ons en Cath ook. Heel veel plezier in Forster, we bellen!
    Heel veel liefs uit Duiven!

  • 18 December 2006 - 09:09

    Suuz:

    Hee meis!~klinkt allemaal hartstikke goed daar in het zonnetje :) hahaha
    ga zo door :) DIKKE KUS

  • 18 December 2006 - 20:39

    Anita:

    hoi rox,
    fijn, dat je het zo heerlijk naar je zin hebt!
    lekker weer, lekker zwemmen geweldig, lekker genieten en maak er een heerlijke kerst van om nooit te vergeten en wie weet volgend jaar...........al een leuke australische jongen ontmoet? hoeft niet per see uit australie te komen liefst dichterbij!
    fijne dagen met de familie en tot gauw, liefs anita en familie

  • 18 December 2006 - 20:50

    Hans En Linda:

    Hey Roxanne,

    wat leuk om al je verhalen zo te lezen. En geweldig om door de verhalen heen te lezen dat je je draai daar echt vind!! Veel plezier daar en we hopen op nog meer leuke verhalen natuurlijk.

    Groetjes,
    Hans en Linda

    en natuurlijk een hele dikke knuffel van Lisanne

  • 18 December 2006 - 20:56

    Anita:

    hoi rox,
    net alle foto's gezien en je haar zit echt leuk hoor, lekker met dat warme weer en het staat je erg goed!
    bye bye anita

  • 20 December 2006 - 13:11

    Nickie!!:

    Laatste loodjes? haha geen kerstkadootjes, eerder een miljoen verslagen en onafgeronde toetsen. Alles komt goed.
    Ik loop stage op de Hommelseweg jeeeeeeeeej!! leekkeeeerrr dichtbij!
    Heel vel plezier in Forster en dat je maar een mooie kerst mag beleven!
    XX

  • 21 December 2006 - 13:39

    Joop&oma:

    Lieverd fijne kerstdagen en een voorspoedig 2007 met de Fam.in Australië en gauw, Hier gaat het goed. Liefs van ons, oma

  • 22 December 2006 - 09:54

    Renske:

    En de mobiel is in ieder geval wel schoon toch:P
    nog veel plezier XxX Renske en ik heb lekker vakantie 2 weke:)

  • 22 December 2006 - 19:28

    Nickie!!:

    VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE JEEEEEEEUUJJJJJJJJJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 55081

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: