Australië - Nederland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Australië - Nederland - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Australië - Nederland

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

03 Februari 2007 | Australië, Sydney

Daar ging ik dan zondag met de auto richting het hockeystadion! Onderweg belde Cath me om te vertellen dat er iets in de post zat van de hockeyorganisatie en dat bleek mijn VIP-kaart te zijn voor gratis eten en drinken:? Maar goed ik was er al bijna en binnen vijf minuten zou de wedstrijd beginnen, dus ik heb de gok maar gewaagd en ben doorgereden, ik had immers wel een entreebewijs.
Aangekomen heb ik de situatie uitgelegd en kon ik gewoon doorlopen en later heeft iemand anders voor mij iets te drinken gehaald! Perfect dus.
De wedstrijd was erg leuk, maar echt feestvieren kunnen hockeyfans niet zeg! Ik denk dat er nog meer gejuicht werd bij wedstrijden van het synchroonzwemmen, dus dat zegt wel wat, hahaha! Helaas Nederland met 5-4 verloren, maar goed gespeeld.

Daarna met de auto naar het huis van de ambassadeur, waar ik een jongen ontmoette uit Nederland die hier in Canberra werkt en hij heeft gewoon in oktober Willem-Alexander en Maxima ontmoet in datzelfde huis! Ze waren er in de week voordat ik hier aankwam, dus ik had ze bijna ook ontmoet, want Nederlanders werden opgeroepen om je aan te melden om te komen. Maar goed terug naar het hockey. Binnen vijf minuten had iemand te tv al aangezet om de finale van de Australian Open te kijken, maar zelfs de ambassadeur keek af en toe hoeveel het stond, dus denk niet dat hij het erg vond. Er waren overal bediende, die steeds kwamen vragen wat je wilde drinken enzo. De bbq was een lopend buffet, maar heb niet zoveel gegeten, want ik was gezellig aan het kletsen met een paar hockeyspelers en de mental coach (ik ben mentaal nu ook weer 100%8))

Maandag had ik vrij en moest Nederland 's avonds weer tegen Australië spelen. Omdat ik zondag geen handtekeningen had gevraagd(dat stond zo raar, omdat ik eerst gezellig met ze had zitten kletsen) had ik besloten om maandag nog een keer te gaan, de kaarten waren goedkoop, en ik had meteen een gezellig avondje uit. Zeker toen Jodie mij smste of ik naar het hockey ging, omdat zij ging en ik dus samen met haar en haar huisgenoten heb gezeten. Nederland helaas weer met 5-4 verloren, maar weer een goede wedstrijd gezien, met iets meer sfeer, omdat ik dit keer niet op de VIP-tribune zat. Daarna handtekeningen en een foto verzameld:D

De rest van de week gewerkt, en vanaf vandaag weer weekend! Woensdag beginnen m'n danslessen en vanaf volgende week vrijdag (16 fabruari) heb ik ook pianolessen, hahaha (nou ja keyboardlessen dan) dus heb ik ook wat activiteiten hier in de buurt!

En binnekort ga ik met Emma naar Darwin om een tour naar Kakadu te maken!
Maandag ben ik hier alweer 4 maanden en ik ben nu dus over de helft van mijn reis, maar ik heb nog genoeg dingen te doen, de tijd zal dus gaan vliegen deze laatste 3 maanden.

Veel Liefs

Roxanne

  • 03 Februari 2007 - 04:13

    Cora:

    Eej Rox,

    Wel erg leuk hoor dat ze jullie gelijk allemaal uitnodigen met zulke evenementen... Ik denk zomaar dat ze dat hier in de USA niet zullen doen!!

    Leuke foto btw!! Stoer!!

    Groetjuz uit de USA!
    Cora

  • 03 Februari 2007 - 08:31

    Kevin En Lizzy:

    Watch out for the crocs!!
    Heel veel plezier in kakadu.

  • 03 Februari 2007 - 09:03

    Renske:

    ff een vraagje speelt Timme Hoyng bij Nederland of Australië:D? bye Renske

  • 03 Februari 2007 - 12:59

    Papa En Mama:

    Meid wat zie je er goed uit! Je kunt zien dat je genoten hebt en dan al die leuke plannen! Good for you girl! :D
    Tot gauw weer op msn. XXXXXXXXXX

  • 03 Februari 2007 - 17:28

    Nickie!!:

    Rox wat is die jongen MOOOIIIII OOOOOOHHHHHHHHH!!!!!!! LUCKY JIJ OMG!
    Had je BIJNA, net niet, ze ontmoet haha...scheelde maar een week:P haha. Ik sprak Nathalie vandaag, ze vond het helemaal leuk dat jij daar bent en ze wist helemaal niet dat 'het bestuur' toendertijd zo boos op ons was geweest...Anyway...Geniet nog maar lekker van die drie maanden, want hier heerst inprincipe de allerdaagse sleur:p.

    DIKKE KUS.

    ps: ECHT EEN LEKKERDING WHOEE PFOEI

  • 03 Februari 2007 - 21:45

    Anita:

    lekker ding rox.
    heb je later nog een afspraakje met hem kunnen regelen???????????
    maak er nog maar toffe weken van time flies......
    liefs anita

  • 04 Februari 2007 - 08:08

    Suuz:

    Hee girl! Wat een leuke week heb je gehad!! En OEH wwat ben ik het met Nickie eens: een lekkerrrrrrrrrrrrr ding :D Noul veel plezier met dansen, keybordles en je reisje!! liefs

  • 04 Februari 2007 - 10:25

    Floor:

    Wat een leuke dingen vallen er te beleven in Australië.Super, dat je het gedaan hebt. Haal er nog uit wat er in zit, want die laatste periode is straks zomaar om. veel genot nog!
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 55105

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: