Dansles!? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Dansles!? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Dansles!?

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

08 Februari 2007 | Australië, Sydney

Zo dat was een heerlijk relaxed weekend!
Zaterdagochtend heb ik gewoon helemaal niets gedaan en Cath was met de kids naar een feestje, dus lekker rustig in huis:D
's middags/'s avonds ging ze naar een etentje van vrienden en die had ik al eens ontmoet en waren heel aardig, dus ben ik meegegaan.

Zondag werd ik gebeld door één van Conor's therapeuten, die twee Braziliaanse jongens te gast had en ze ging ze Queanbeyan en Canberra laten zien en ze vroeg zich af of ik mee wilden? Dat heb ik dus gedaan en zo was ik in het gezelschap van twee heel goeduitziende Brazilianen! En het was ook wel handig, want nu heb ik bijvoorbeeld ook het 'War Memorial' gezien, dus hoef ik daar ook niet meer heen. Het was niet echt super interessant, maar wel zoiets wat je eigenlijk wel moet zien voordat je naar huis gaat.

Maandag moest ik werken, zodat ik woensdag vrij kon hebben. Gisteren ging ik namelijk voor het eerst naar die dansschool voor mijn dansles (streetdance), tenminste dat was de bedoeling. Ik dacht aan een half uurtje wel ruim genoeg te hebben om er te komen, maar helaas het was zo druk in de stad dat ik er 45 minuten over gedaan heb. Dus al te laat voor de les, maar misschien kon ik er nog bijspringen, had ik het alleen wel in 1 keer moeten vinden... Ik was in de goede straat, maar er stond geen huisnummer bij het adres. Ze hadden wel andere referentiepunten gegeven, maar die waren erg vaag. Ik dus rondvragen daar of ze wisten waar het was, maar iedereen keek me aan met een gezicht van: waar heb je het over?!? Toen Cath maar gebeld met de vraag of ze het telefoonnummer misschien op kon zoeken, ja dat kon ze wel, alleen de dansschool bleek geen telefoonnummer te hebben! Toen heeft ze nog een keer helemaal de beschrijving uitgelegd waar het zou moeten zijn, maar helaas. Inmiddels liep ik al 45 minuten rond tot ik ineens een paar meisjes in danskleding rond zag lopen. Eindelijk had ik het dan gevonden en besloot ik voor de volgende les te gaan, wat Pilates was. Eerlijk toegeven het was best wel lastig te omschrijven, de lokatie waar ze uiteindelijk waren, maar toch: 45 minuten! De les was heel goed, en heb er wel van genoten weer te bewegen.
Daarna naar huis, waar we een wijntje gedronken hebben, want ook Emma is weer hier (Cath's zus) en dat vloeit de wijn rijkelijk, gewoon voor de gezelligheid hoor! Emma ging even naar buiten om een sigaret te roken, wat er in resulteerde dat we alledrie buiten zaten en heel erg gelachen hebben! Maar iedereen lag netjes rond 11 uur in bed, dus niet slecht.

Gisteren had Paul ook teruggemaild waar de fietspomp lag en dus ben ik vandaag met de fiets een rondje gaan rijden. Of beter gezegd een bergje gaan rijden, want alles is hier tegen de heuvels opgebouwd, dus omhoog en omlaag, goed voor de beenspieren, maar wel supervermoeiend! Ik begin m'n fiets toch wel heel erg te missen hoor, maar dan kan/moet ik vast ruimschoots inhalen straks in Nederland, omdat ik dan geen eigen auto meer heb:?

Nou dat was het wel weer zo'n beetje, weer genoeg te lezen gehad!
Tot de volgende keer.

xxx Roxanne

  • 08 Februari 2007 - 07:53

    Papa En Mama:

    nog een geluk dat je zoektocht niet op de fiets was! Gisteren in de sauna Bianca Derksen tegengekomen, je moet de groeten hebben. Het is hier nu -4 en er is weeralarm afgegeven vanwege verwachte sneeuwval. Ik heb vanavond vergadering, de vorige keer uitgesteld vanwege de storm, er rust een vloek op. We spreken elkaar zaterdag als we bij opa en oma zijn! Dag lieverd. Dikke zoenen van ons! XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 08 Februari 2007 - 09:09

    Marga:

    he meis,

    je hebt zo een lekker druk leventje daar, maar zo te horen nog steeds super naar je zin.
    gister in de -2 afgereden met de motor en ik ben geslaagd!!!!!dus mensen opgepast voor de nieuwe motormuis.
    nou meis ik spreek je snel weer.

    dikke kus

  • 08 Februari 2007 - 12:35

    Anita:

    leuk die dansles, maar ik zou met die brazilianen nog een keertje afspreken................

  • 08 Februari 2007 - 12:37

    Anita:

    ha ha 3 cm sneeuw!!!!!!!!!
    misschien maar voor 1 dag, maar wel gaaf hoor
    groetjes anita

  • 08 Februari 2007 - 13:06

    Floor:

    De omschrijving van de zoektocht had zo maar van mij kunnen komen. Voor mij is dat heel gebruikelijk. Ach,... je ziet dingen die je anders niet gezien had, toch? het sneeuwt hier. er is een weeralarm afgegeven. Dat schijnt hier gewoon te worden als waarschuwing. het ziet al aardig wit. Ik hoef lekker niet weg, dus dan is het alleen maar mooi. En jij maar zweten?
    groetjes,
    floor.

  • 08 Februari 2007 - 13:44

    Ingrid Zweers:

    Hee die Roxanne! Even een berichtje van uit een pak sneeuw!! Harstikke leuk, de slee uit de schuur gesleept, maar ik zit toch liever met 2 Brazilianen aan de andere kant van de wereld!! Hadden die 2 je niet even kunnen leren dansen? Nou, veel plezier nog daar en een koude sneeuwgroet van Ingrid en Ruben uit Zevenaar!!

  • 08 Februari 2007 - 15:16

    Renske:

    Het sneeuwt hier vett hea ?? Ben heel erg ingepeperd dat was wel weer bale leuk wat je daar allemaal heb gedaan!! xxx Renske

  • 09 Februari 2007 - 11:54

    Nickie!!:

    Wwoow ja inderdaad die met die sik! haha. Nou gaan we lekker een stuk veluwe tocht fietsen als je terug bent:P.
    Veel plezier met je bewegingslessen hihi!

    XX

  • 10 Februari 2007 - 14:27

    Linda De Jonge:

    hoi roxane hoe is het nu daar in australie?? met ons gaat alles super tenminste met mij wel met papa en mama wel.doei!!

    groeten uit westervoort

  • 10 Februari 2007 - 14:31

    Kitty De Jonge:

    Hoi Roxanne,

    Mooie foto's hoor allemaal. En wat een gezoek in zo'n stad. Maar je bent weer even bezig, zullen we maar zeggen.
    Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt daar.

    Groetjes,

    Kitty en fam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 55093

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: