Verjaardags- & Afscheidsfeest - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Verjaardags- & Afscheidsfeest - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Verjaardags- & Afscheidsfeest

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

02 Oktober 2006 | Nederland, Duiven

Wat een leuke dagen heb ik donderdag en zaterdag gehad!

Donderdag werd ik wakker gemaakt met gezang en een ontbijt op bed. Van mijn ouders heb ik een mooie ketting gekregen en nog wat dingetjes voor de reis. 's Middags naar de stad en 's avonds met m'n ouders uit eten. Echt heel gezellig.

Zaterdag een geweldig gezellig, maar ook druk, feest bij mij thuis. Iedereen bedankt voor de cadeautjes, maar vooral dat je er was! De foto's zitten van iedereen in het boekje, is echt leuk geworden:) Het was leuk om iedereen nog even te zien voor vertrek!

Nu ben ik nog bezig met de laatste dingetjes. Ik moet nog wat dingen kopen, ben muziek aan het downloaden, en ik moet nog wat dingen wassen en strijken:( Morgen koffer inpakken en de uren aftellen.

Woensdag vertrekken we rond 5 uur 's morgens van huis. Naar het vliegveld ga mee mijn ouders natuurlijk, mijn oma en Joop, mijn andere oma, Jimmy misschien en Marga!

Nog 2 nachtjes slapen dus nog maar.... Ik ga iedereen heel erg missen, maar ik heb er ook wel heel erg veel zin in!

Ik hou jullie op de hoogte!

Kus Roxanne

  • 02 Oktober 2006 - 17:45

    PAPA:

    Roxanne,
    Het was hartstikke leuk en we konden zien dat je hebt genoten. Ik weet dat je ook in Australië gaat genieten. Zeker na wat je verteld hebt wat je allemaal gaat doen.

    Nog even twee nachtjes slapen.


  • 02 Oktober 2006 - 20:19

    Linda:

    Roxanne,

    Nogmaals super veel plezier in Australië. Geniet er vooral van en ik zal deze site in de gaten houden.

    Liefs Lin

  • 02 Oktober 2006 - 20:31

    Hanny:

    Het was zaterdag heerlijk om te zien dat je aan het genieten was van iedereen en alle leuke dingen die er voorbij kwamen,een fijne aanloop voor je reis naar Australië die Joop en ik zeker gaan volgen.Lieverd tot woensdag morgen heel vroeg. Dikke kus van Joop en oma

  • 03 Oktober 2006 - 17:40

    Edith:

    Hoi Roxanne

    Ik wens je veel plezier Down under. Groetjes Edith

  • 04 Oktober 2006 - 10:25

    Papa En Mama:

    En nu ben je dan echt vertrokken. Wat een emotie in de vertrekhal. Gelukkig was je later weer rustiger, en wij ook. Ik heb net via Skype contact gehad met Paul, we moesten chatten, want zijn microfoon doet het niet. Hij heeft gegarandeerd dat alles het doet als jij daar aankomt. Lieverd, superveel plezier. We missen je, maar het zou ook erg zijn als dat niet zo was. Dikke kussen uit Duiven van ons.

  • 04 Oktober 2006 - 13:31

    Anita En Rene:

    we hebben je uitgezwaaid om 5 uur vanochtend en we hebben aan je gedacht de hele ochtend....
    nu een eind vliegen en je komt in een hele andere 'wereld'
    we denken aan je en veel geluk in australie het wordt fantastisch geloof me liefs anita en rene tot gauw mails!

  • 05 Oktober 2006 - 06:01

    Papa En Mama:

    vannacht om half vier smste je ons dat je bijna weer aan boord moest in Singapore en dat alles goed ging. Je vlucht is in ieder geval op schema. Als het goed is landt je om 10.50 uur in Sydney en ga je ons vanmorgen of vanmiddag nog even bellen. Wat zul je moe zijn. Dag lieverd. Dikke kus van ons.

  • 05 Oktober 2006 - 16:49

    Oma Hanny:

    We zijn blij af en toe wat te lezen dat je reis zover op schema ligt en we hopen dat je nu op plaats van bestemming bent dan kun je even uitrusten van al je indrukken En dan weer genieten.Lieve Roxanne in gedachten reizen we met je mee. Kus, Joop en oma

  • 05 Oktober 2006 - 17:25

    Papa En Mama:

    Vanmiddag belde je vanaf de bank van je gastvrouw. Je vlucht was goed verlopen en ook mooi op schema. Als ik dit schrijf lig jij te slapen. Zaterdagmorgen onze tijd bel je ons weer, dan ben je als het goed is in Cairns. Dag lieverd, dikke zoenen uit Duiven.

  • 05 Oktober 2006 - 19:52

    Luc:

    Dolfijntje

    Geniet van de nieuwe ervaringen die je er zult opdoen. Het zal je leven zeker boeiender maken!
    Groetjes uit Brugge.
    Abrazos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 55120

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: