Waar kom ik terecht! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Waar kom ik terecht! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Waar kom ik terecht!

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

16 September 2006 | Nederland, Duiven

Hallo iedereen!

Ik heb op Google Earth de coördinaten van Paul en Cath ingevuld en daardoor weet ik nu ongeveer waar ik terecht kom. Het is dus buiten Canberra, maar ik kan niet zo goed zien hoever er vandaan. Zoals je op de foto's kunt zien lijkt het wel ver weg, maar het sterretje van Canberra staat helemaal aan de linkerkant van de stad, dus daar moet je even rekening met houden.

De plaats waar ik kom heet Jerrabomberra, waarschijnlijk hoort het wel bij Canberra en is het een soort voorstad.

Liefs Roxanne

  • 16 September 2006 - 12:47

    Mama:

    O jee, wat is dat ver weg! Maar o wat wordt dit een leuk avontuur. Geniet er maar van.

  • 20 September 2006 - 17:50

    Nickie:

    Nou wox, ik wens je vast heel veel plezier daar!!!! jerrabomberra klinkt leuk hehe...canberra..lijkt erop..heeft iig "berra" erin zitten dus et zal wel bijelkaar horen:P.
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 55179

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: