Wie wil mijn nieuwe huis zien? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Wie wil mijn nieuwe huis zien? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Wie wil mijn nieuwe huis zien?

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

13 December 2006 | Australië, Sydney

Oh wat ben ik blij!!! Vandaag heb ik een superleuk pakketje ontvangen uit Nederland, van mijn papa en mama, opa en oma en andere oma en Joop! Er zaten allemaal lekkere Nederlandse dingetjes in en ook de cd-rom van mijn camera, dus nu kan ik eindelijk op een simpele manier mijn foto's op de computer zetten!
Daar komt ook nog bij dat je sinds kort ook filmpjes kunt plaatsen! Op het filmpje kun je zien hoe mijn nieuwe huis eruit ziet! Ik moet wel zeggen dat het er een beetje rommelig uitziet, dus er komt nog een nieuwe versie van het huis als we het weer netjes opgeruimd hebben. Kijk dus niet naar de rotzooi enzo!

Oké, ik zal even vertellen wat je te zien krijgt:
Te beginne met mijn kamerdeur, met prachtige tulpen op de deur die ik gekregen heb bij aankomst hier. Dan links van mijn kamer is de kamer van de meiden, dan zie je Conor's kamer en vervolgens de badkamer:D
Helaas stopt het filmpje dan, omdat ik er achter ben gekomen dat het maar een minuut mag duren. Sorry, volgende keer beter!

Veel plezier ermee! Er zijn ook nog wat nieuwe foto's bij het vorige bericht.

Dikke KUS Roxanne

  • 13 December 2006 - 12:53

    Suuz:

    Hee meis, wat leuk! heb ik eindelijk gezien waar je nu woont :) cool man!! Trouwens, wat me opviel: wat zijn de muren kaal in de kamers van de kids....misschien een idee om te knutselen? of mag je niets op de muren hangen/plakken? Nou ja, dat viel me op....het ziet er voor de rest kei leuk uit hoor! ben benieuwd naar je volgende foto's en filmpjes :) KUS

  • 13 December 2006 - 13:42

    Ingrid & Ruben:

    Hee Roxanne!
    Niet verkeerd hoor.. best goede kamers! Maar uh, wat Ruben ook inderdaad opmerkte was dat er weinig aan de muur hing en uh.. hebben ze daar ook Playstation? Haha! Ik wens je nog heel veel plezier daar en natuurlijk een hele fijne Kerst! Al versieringen? Ik hou je verhalen in de gaten! Groet Ingrid en Ruben uit Zevenaar!!

  • 13 December 2006 - 15:33

    Nickie!!:

    Huh, ligt daar nou iemand in jou bed?!

  • 13 December 2006 - 16:12

    Papa En Mama:

    Hoi lieverd,
    wat leuk om het nu iets echter te zien! Fijn dat alles is aangekomen en dat jullie het leuk vinden. Veel plezier ermee, enne snoep smakelijk! :D
    Met oma gaat het supergoed, de therapeut was erg tevreden. Tot gauw weer!

  • 15 December 2006 - 11:32

    Marga:

    he meis,

    ja je kamer ziet er echt leuk uit, kun je alvast wennen aan een 2-persoons bed he haha.
    zag ik dat trouwens goed op de foto heb je je haar heel kort geknipt???of was dat verbeelding??
    hier gaat het verder prima net griep gehad maar hoort erbij. volgende week zetten ze het dak op het huis en is het helemaal dicht joepie.
    he meis ik spreek je snel weer...
    dikke kus

    mij

  • 15 December 2006 - 20:17

    Jurjen En Angela:

    Hoi Roxanne, vanavond geen dansles, dus tijd om jouw belevenissen te lezen. Geniet van je tijd in Australie. We weten uit ervaring hoe mooi het er is!

  • 17 December 2006 - 02:29

    Cora:

    Eej wat leuk een filmpje.. dat wil ik ook op mijn site! haha :D Daar moet ik ook nog even voor gaan zorgen!!!

    Verders alles okay met jou?? Leuk hoor al je foto's, ik heb ze ook opgehangen!!

    Ziet er gezellig uit daar!

    Liefs Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 55151

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: