De nieuwste nieuwtjes! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu De nieuwste nieuwtjes! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

De nieuwste nieuwtjes!

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

21 September 2006 | Nederland, Duiven

Ik ga de familie al eerder ontmoeten!!! Cath en de kinderen zijn in Sydney in de week dat ik aankom, dus ze komen me al ophalen van het vliegveld! Spannend...

Ze logeren bij een van de zussen van Cath en ik overnacht daar dan ook voor een nachtje. De volgende dag vlieg ik om 15.30 naar Cairns, waar ik ook al een hostel heb uitgezocht. Ik blijf ongeveer een week in Cairns, en dan ga ik verder naar Townsville.

Ik krijg een Australische mobiele telefoon in bruikleen van Cath en Paul, dus tegen die tijd kunnen jullie mij daar ook op bereiken en het is voor mij makkelijker en vooral goedkoper om jullie in Nederland ook een berichtje te sturen.

Ik had de familie een kaart gestuurd met klompen erop waar ook iemands voeten in zaten. De kinderen hadden meteen gevraagd of dat dan mijn voeten waren. Omdat ik ook verteld had dat eigenlijk alleen boeren er nog op lopen en maar dat sommige mensen klompen nog wel gebruiken om plantjes in te doen, vonden de kinderen dit ook wel een goed idee om te doen, hahaha.

Zo te horen ga ik dus een geweldige tijd hebben met deze familie, want ze zijn ontzettend gastvrij en zo aardig!!!

Oh en verkleden kunnen ze daar ook, ze hebben me twee foto's gestuurd van de kinderen die naar een verkleedfeest gaan. Zo zien de schatten waar ik op ga passen er dus uit als ze zich verkleden!

Nog 13 nachtjes slapen en dan vertrek ik!

Kus Roxanne

  • 21 September 2006 - 19:19

    Anita Adriaans:

    wauw roxanne, het schiet al aardig op he spannend hoor.
    wel tof, dat je ze al ontmoet op het vliegveld!
    slaap lekkker, je gaat een toffe tijd tegemoed!
    ik vind het erg moedig van je! liefs anita

  • 23 September 2006 - 13:03

    Mama:

    Ik ben supertrots op je dat je dit onderneemt. Je hebt je zaken nu geregeld, dus laat Australië zich maar opmaken voor jouw komst. Nog even klompen kopen voor die Batman en zijn prinsesjes en je kunt je koffer pakken. Kus.

  • 25 September 2006 - 13:14

    Opa En Oma:

    lieve Roxanne,
    we hebben de foto'sbekeken ze zijn erg leuk he?
    Ik hoop dat dit berichtje nu aankomt veel leifs opa en Oma

  • 30 September 2006 - 08:49

    Melissa En Elize:

    Veel plezier in Australie! Ik ga je missen en jammer dat je niet meer op me kan passen als je daar bent.

  • 01 Oktober 2006 - 07:47

    Collega Marjolein:

    Heey Roxanne, nog een paar nachtjes en dan is het zover. Ik zal alle kinderen vertellen dat je nu echt vertrokken bent.
    Veel plezier!!
    namens alle kinderen en collega's van de Zevensprong....
    Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 55124

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: