I'm in Australia now! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu I'm in Australia now! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

I'm in Australia now!

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

06 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hey Iedereen!
Even een klein berichtje, want we gaan bijna weg.

Ik ben nu in Australië! De vlucht is goed verlopen en ik heb goed geslapen vannacht. Waarschijnlijk heb ik niet al te veel last van een jetlag, dus dat is mooi.

Cath is erg aardig en haar familie ook. De kinderen zijn echte schatten, maar ze zijn nu een beetje moe... Ze vonden de eerste cadeautjes heel er leuk!

Ik moet nu gaan en ga straks door naar Cairns. Jullie horen van me!

KUS Roxanne

  • 06 Oktober 2006 - 04:34

    René En Anita:

    Fijn dat het zo goed gegaan is! Veel plezier en geniet ervan!

  • 06 Oktober 2006 - 06:22

    Hanny:

    Hoera het eerste bericht van uit Australië, geniet van alles wij leven met je mee heel veel liefs van Joop en oma

  • 06 Oktober 2006 - 07:27

    Papa En Mama:

    Lieverd,

    Fijn dat het klik met de familie.
    Tijdens ons ontbijt vloog jij alweer naar Cairns. Het is wel spannend. Wij hopen dat je leuke ding kunt doenop dat kangaroe-eiland. Veel plezier en de groeten uit Duiven.

  • 06 Oktober 2006 - 17:25

    Opa En Oma:

    We zijn erg blij met dit berichtje van jou.De reis is dus goed verlopen was zekerwel erg spannend de luchtdoop.heel veel plezier tot horens.Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 55125

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: