Een mix van vanalles - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Een mix van vanalles - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Een mix van vanalles

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

01 December 2006 | Australië, Sydney

Hallo iedereen!

Ja inmiddels ben ik in Sydney! Vanochtend heb ik op Amy gepast en Georgina kwam ook nog even langs met haar kids, dus we hadden een gezellige ochtend. Rond 1 uur zijn we vertrokken naar Sydney en hier om 4 uur aangekomen.

Ik moet zeggen dat ik een zware week achter de rug heb gehad met een zaterdag, vorige week, die niet lekker liep, waarna iedereen een beetje van slag was. Cath had ook een zware week, dus we hadden niet zoveel aan elkaar, maar nu gaat het wel weer goed met me en ook met Cath. Ik merk dat de berichtenstroom een beetje begint op te drogen, veel drukte met Sinterklaas en misschien al Kerst, maar ik kan jullie berichten allemaal erg goed gebruiken. Ik weet dat ik niet altijd reageer, maar weet dat ik alles lees en het erg leuk vind om te zien dat iemand een berichtje heeft achtergelaten of een mail heeft gestuurd en ik vind het ook leuk om post te ontvangen, zodat ik dat in m'n kamer kan bewaren, eventueel op kan hangen:)

Maar goed, nu dus in Sydney voor 10 dagen, waarvan ik er drie moet werken, lekker de hele dag, dus dan kan ik ook echt iets met de kids gaan doen. En dan de andere dagen ben ik op pad met de familie of ga ik zelf iets doen, of de mensen die ik eerder genoemd heb opzoeken.

Zondag 10 december gaan we weer naar Jerrabomberra, maar woensdag 20 december gaan we alweer weg, voor 2-3 weken, naar Froster. Cath's ouders hebben daar een vakantiehuis, waar we met de hele familie Kerst en Oud&Nieuw gaan vieren:D

Hoop veel van jullie te horen, want mis iedereen!!! (Maar ik kom nog niet terug;))

KUS Roxanne

  • 01 December 2006 - 13:22

    Suuz:

    Kop op meid! Jij moet ook genieten van je tijd en niet teveel stil staan bij Nederland! Ook als ik geen bericht achterlaat of mail betekent niet dat ik niet aan je denk hoor! Ff doorzetten deze tijd, je hebt een geweldige familie daar waarmee je deze kerstdagen en zo doorkomt! take care
    KUS

  • 01 December 2006 - 13:25

    Nickie!!:

    Je hebt gelijk, dat Sinterklaas en Kerst slokt erg veel tijd op, maar school wilook wel een handje mee helpen, hebben ze niet veel problemen mee hahahaha. Ik heb met mn huisgenoten een kerstboom(pje) aangeschaft en opgetogen. was overigens wel een leuk verhaal:
    wat ik je wl even zal mailen want et is te lang hahaha...HIHI

    XX HOU JE TAAI! TOT SNEL

  • 01 December 2006 - 15:17

    Opa En Oma.:

    hier dan een berichtje van ons we zijn woensdag naar Arnhem geweest opa wilde graag het nieuwe winkelcentrum zien Ik vind het station erg eng die trappen maar helaas de lift deed het niet.We hopen dat je weer over je dip heen bent kop op.heel veel liefs Opa en Oma.

  • 04 December 2006 - 07:08

    Papa En Mama:

    Gisteren hadden we pakjesmiddag bij Yvonne. Gezellig, veel gedichten, weinig surprises. Renske vond het kaartengordijn leuk, dus dat was een goede tip! Verder natuurlijk een Pietenvlaai, chocola, pepernoten, chocoladeletters, banketletter en pepernoten. Daar gaat onze lijn weer. We hopen dat jij het ook leuk hebt in Sydney. Cath heeft in ieder geval beloofd dat ze er wat ging maken voor je. Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen! Dag lieverd, groeten aan de familie.

  • 05 December 2006 - 08:49

    Mama:

    Nu snap ik je reactie, ik heb een woordje vergeten: ze gaat er iets VAN maken voor je. Een heel verschil in betekenis. Is het in Sydney ook zo warm?

  • 05 December 2006 - 19:40

    Anita:

    hoi roxanne,
    tof joh in sydney.
    moet een hele mooie stad zijn.
    nou genet maar lekker van het mooie weer, hier regen en 13gr maar de sint is weer aangekomen op school vanmorgen. hij kwam met de brandweerauto en loeiende sirene,erg leuk voor de kinderen!
    we denken wel aan je hoor.
    fijne dagen daar en tot gauw mails
    liefs anita

  • 07 December 2006 - 18:10

    Frank Essenstam:

    Heej ik lees nu je bericht en ik dacht kop op!! haha ik kom over een paar weken ook naar australie en ik merk dat je er zo af en toe moeite mee hebt. Ik zal me even voorstellen trouwens. Je ouders die zitten op dansen en die komen elke vrijdag gezellig naar de dansschool en ik mag ze dan graag ontvangen. Ze hebben het wel eens over jou en dat maakt mij uiteraard nieuwsgierig! haha ik heb inmiddels een bericht van je ouders gekregen. Erg lief uiteraard. Zo ben ik dus ook achter je site gekomen. Ik ga zelf een half jaar en wie weet komen we elkaar nog tegen, wel lachen dan kunnen we lekker roddelen over je ouders:) haha maargoed ik zou zeggen kom niet naar huis wat het is hier ontzettend slecht weer en dat is al een super reden om niet thuis te komen! haha

    maargoed ik spreek niet uit ervaring en ik kom er ook nog wel een keer achter denk ik dat het niet allemaal leuk kan zijn in aussie! maargoed ik wens je nog heel veel plezier en geniet ervan voordat je huiswaarts keert! en de groeten aan je ouders!

    Kus Frank( assistent van de vrijdagavonddansgroep van je ouders)

  • 07 December 2006 - 18:12

    Frank Essenstam:

    En uiteraard heb ik zelf ook een site aangemaakt! Frankinaustralie.waarbenjij.nu

  • 07 December 2006 - 21:36

    Marga:

    he meis,

    ja in die week is er hier weer veel gebeurd maar dat vertel ik je allemaal nog wel via de phone of de mail. ben nu lekker op de zieke lisanne aan het passen.
    ben blij om te horen dat je je nou wat beter voelt.
    meis ik spreek je snel weer
    hou van je

    dikke kus mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 55154

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: