Vakantie! - Reisverslag uit Forster, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Forster, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

24 December 2006 | Australië, Forster

Zo hier zit ik dan, achter de laptop in Forster, spreek uit als Foster. Wat is het hier toch, waarom kun je niet gewoon schrijven wat je zegt of zeggen wat je schrijft:) Anyway, ik zit hier in het vakantiehuis van de familie Potter, met Cath en de kids, David en Petra, Liz, Claire en Ben, Emma en Gerry en Cath's ouders: Ray en Rosemary.

Gisteren hebben we een hele gezellige avond gehad, enig nadeel, ik zit nu onder de muggenbulten, ik heb er al 24 geteld.... Petra heeft vijf en de rest heeft er geen 1!!! Lucky me:? Ik heb zelfs bulten in patronen, ziet er dus prachtig uit. En ik denk dat dit alleen het begin is, dus wie weet hoe ver we komen....

Het weer is hier goed, niet al te warm, niet al te koud, dus 's avonds lekker buiten zitten met een trui over je kleding. Maar niet echt een topzomerse warmte. We hebben hier onze eigen in elkaar geknutselde Kerstboom, waar ik jullie gauw een foto van zal laten zien, als we weer in Jerrabomberra zijn.

Fijne Kerst allemaal!

Liefs Roxanne

  • 24 December 2006 - 07:20

    Szende:

    Hoi Roxanne! Wat is daar alles anders rond Kerst! Zo te zien gaat het ook goed in Forster, heel veel plezier nog! En natuurlijk ook fijne Kerstdagen en een knallend 2007! Liefs, Szende

  • 24 December 2006 - 08:28

    Mama En Papa:

    Moet ik prikweg sturen? :D Wij hadden ook een gezellige avond op het kerstbal, we zagen er fantastisch uit (al zeg ik het zelf). Het was bijna op een enorm fiasco uitgelopen omdat de rits van het lijfje steeds in het midden openknapte. Hein heeft het gelukkig kunnen repareren. Iedereen was trouwens erg mooi.
    Dag lieverd, morgen gaan we bellen.

  • 24 December 2006 - 14:15

    Sylvia:

    Hoi Roxanne.
    Dat van die muggenbulten is denk ik een familiekwaaltje, je moeder was\is ook altijd de klos kan ik mij herinneren van de jeugd-en zeilkampen!Ook van ons hele fijne kerstdagen en een geweldig goed 2007!!!Simon&Sylvia

  • 24 December 2006 - 17:07

    Marjolein (BSO Skar):

    Heey, ik lees dat je een toptijd hebt. IK heb 2 weken vakantie van de BSO en ben afgelopen week naar Londen, Engeland geweest. Even x-mas shopping gedaan. Tja de temperaturen zijn wel anders dan bij jou maar de sfeer en de lichtjes waren geweldig. Ik wens je hele fijne dagen, groetjes Marjolein

  • 25 December 2006 - 14:44

    Marga:

    in ieder geval beter weer dan hier..haha he de rest lees je in je mail.

    dikke kus en kom op he

  • 28 December 2006 - 20:15

    Nickie!:

    POTTER?!?!?! IS HARRY DAAR OOK???? hehe, niet zo bijdehand nick:P

    Lekker toch zon half lauwe kerst...hier sneeuwt et nog steeds niet, naar mijn genoegen!
    XX

  • 29 December 2006 - 15:41

    Ada En Gerard:

    Jouw verhalen en foto's vinden we nog steeds prachtig. Het geeft ons het gevoel dat je heel dichtbij bent.
    We wensen je alle goeds voor 2007 en geniet volop van alles wat nog komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 55155

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: