HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR!!!

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

01 Januari 2007 | Australië, Sydney

Happy New Year iedereen!!! We zijn alweer belandt in 2007!

Ik heb gisteren New Years Eve gevierd met Emma (uit Ierland) en haar vrienden. Om 11 uur 's morgens vertrokken uit Cath's ouders huis en de hele dag in The Botanic Gardens gezeten, zodat we een goed zicht hadden op The Harbour Bridge! Het vuurwerk was erg mooi en ik heb een gezellig dag gehad!

Ik blijf nu nog een paar dagen in Sydney totdat Cath hier ook heen komt en dan wil zij volgens mij ook nog een paar dagen hier blijven en dan gaan we weer naar Jerrabomberra. Aankomende vrijdag ben ik hier alweer 3 maanden en ben ik bijna op het helft!

De muggenbulten btw waren nog iets erger en ik had er uiteindelijk meer dan dertig. Gingen we een dagje naar het strand, was ik Ellen aan het helpen met een zandkasteel, dus ik greep in het zand, werd ik door iets gestoken. Het bleek iets giftigs te zijn, want na een tijdje voelde ik het gif omhoog kruipen in mijn arm, ik kon het nog steeds bewegen, maar het voelde verlammend. Waarschijnlijk was het een stukje koraal dat achter gebleven was op het strand. Blijkbaar moet het mij allemaal overkomen, hahahaha. Het houdt je bezig.

Iedereen een heel goed 2007!

Liefs Roxanne
xxx

  • 01 Januari 2007 - 10:48

    Maaike:

    heee Rox! GELUKKIG NIEUWJAAR!! kort maar krachtig,haha. nog veel plezier in australie! en ik mis je! xxxx Maaike

  • 01 Januari 2007 - 11:19

    Renske:

    heejj Rox, happy new year :) nog heel veel plezier en geniet er van! XxX Renske

  • 01 Januari 2007 - 11:58

    Szende & Bob:

    Hoi Roxanne! Vanuit Roemenië wensen wij jou ook een heel gelukkig nieuwjaar! Pas wel goed op jezelf! Heel veel liefs

  • 01 Januari 2007 - 14:20

    Marga:

    he meis je nu nog een keer voor de zoveelste keer HAPPY NEW YEAR!!!
    was het nog gezellig en mooi gister nadat we elkaar hadden gesproken??
    nou tot snel maar weer.

    kus mij

  • 01 Januari 2007 - 19:15

    Nickie!:

    WOEEEOHHHHOEEEEEEEE gelukkig nieuuwjwjjjjaaaaarrrrrr!!!!!! YYEAAAAH. wat zal jij opgezwollen zijn geweest zeg:P
    XX

  • 01 Januari 2007 - 19:34

    Elise:

    Hey Roxanne!
    Jij ook een happy 2007!
    xxx Elise®

  • 01 Januari 2007 - 21:25

    Ingrid En Ruben:

    Hee.. a happy new year! We wensen je daar ook veel gezondheid, geluk, liefde en vriendschap en dat je maar weer snel terug komt om op te passen! Hahhaa.. Just kidding! Een mega 2007 voor jou van Ingrid en Ruben uit Zevenaar!

  • 02 Januari 2007 - 03:52

    Cora:

    Eej Rox,

    Jij ook een geweldig goed nieuwjaar gewenst!!!!!

    Veel liefs uit South Carolina!!!

    Cora

  • 02 Januari 2007 - 09:29

    Marjolein (SKAR):

    Heey, ook een gelukkig nieuwjaar voor jou!!
    groetjes Marjolein (skar)

  • 02 Januari 2007 - 11:35

    Lien:

    Een goed begin is het halve werk.....Volgens mij bevalt het je prima daar.Fijn voor jou,jammer voor mij!Toch een heel gelukkig en gezond nieuwjaar en we mailen...lien van fresia....

  • 02 Januari 2007 - 12:43

    Linda:

    Gelukkig Nieuwjaar!!

  • 02 Januari 2007 - 14:14

    Papa En Mama:

    Een super 2007, eerst nog genieten in Oz, en als je terug bent een leuke job vinden en misschien zelfs wel een eigen stek?! De appelflappen liggen in de vriezer op je te wachten. Dag lieverd, veel plezier verder.

  • 02 Januari 2007 - 15:34

    Eva:

    Heej Roxanne. Heel gelukkig 2007! Nog veel plezier in dat hete Australië. En wel uitkijken voor giftige dingen he? ;)
    xxx Eva

  • 05 Januari 2007 - 17:45

    Kevin En Lizzy:

    Hoi Roxanne,

    Ook namens ons de beste wensen voor 2007. Maak er nog even een toptijd van down under.
    Heb je de nieuwjaarsduik voor ons nog genomen?
    Wij de duik in de sneeuw voor jou niet hoor, dat komt in maart, dan is er wel sneeuw. Dan gaan wij, Jimmy en Manna de piste in Oostenrijk onveilig maken.

    Liefs Kevin en Lizzy

  • 07 Januari 2007 - 20:19

    Anita:

    ha rox, de allerbeste wensen voor 2007!
    geweldig om het op een totaal andere plek in de wereld een keer mee te maken he, misschien volgende keer in lapland....
    gisteravond heerlijk bij je vader en moeder gegourmet, met vrienden, heerlijk!!!
    en ja hoor na 1 wijntje had ik al weer een rood hoofd.
    je onthoudt wel erg veel jij!!!
    je kunt beter een kopje thee drinken, of genoeg wijn, dan valt de kleur rood niet meer zo op!
    maak er een toffe tijf van daar, time flies toch....
    tot gauw, liefs anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 55241

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: