Een week in Sydney en een week in Jerrabomberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Een week in Sydney en een week in Jerrabomberra - Reisverslag uit Sydney, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Een week in Sydney en een week in Jerrabomberra

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

14 Januari 2007 | Australië, Sydney

Zo de eerste twee weken in 2007 zit er weer op! Sorry dat ik even niets van me liet horen. Ik had een bericht getypt, maar toen ik hem wilde plaatsen was hij plots verdwenen. Nu ik een nieuw bericht wil maken is het oude bericht er weer! Jippie! Goed hier komt ie: een week in Sydney en een week in Jerrabomberra.

1 Januari ben ik naar Bondi Beach gegaan, om Georgina te ontmoeten. Helaas geen duik in het water kunnen nemen, want het weer was niet geweldig. Halverwege de avond begon het zelfs keihard te regenen. Ik ben al gedoopt tot de regenbrenger en oh wat ben ik daar blij mee:?

2 Januari een relax dagje in het huis gehad, cricket gekeken (oh wat een afgang voor Engeland) en verder niets...

3 Januari met Georgina naar de film geweest, daarna kwam zij met mij mee naar Mascot, (de suburb waar Cath's ouders wonen) want zij ging de volgende dag op vakantie naar Tasmanië. 's Middags kwam Cath ook terug met de kids, waarvan ik een warm welkom kreeg.

Donderdag, vrijdag én zaterdag de hele dag gewerkt, en zondag in de auto om terug te gaan naar Jerrabomberra!!! Toch wel lekker om hier weer te zijn, na 2 1/2 week.

Heel erg bedankt voor de mensen die me een Kerstkaart gestuurd hebben! Dat was erg leuk.

Maandag en dinsdag 8 en 9 januari moest ik de hele dag werken, zijn we naar het zwembad geweest tussendoor om lekker te zwemmen. Een van de favoriete dingen die ze willen doen.

Woensdag moest ik schoonmaken, dus daar ben ik druk mee geweest en donderdag heb ik ze naar daycare gebracht en later opgehaald en eten gemaakt en naar bed gebracht.

Vrijdag had ik vrij en ben ik zelf naar het zwembad geweest verder niet zoveel bijzonders. Het was heel erg heet, donderdag en vrijdag rond de veertig graden, dus je kunt ook niet zoveel doen8)
Gisteren ben ik lekker gaan shoppen in Canberra City, waar het nu sale is! Dus ik heb wat kleding ingeslagen! Daarna gingen we naar een bbq van Scott en Jane en hun drie kids, ook gezellig.

Vandaag komen er mensen hier op visite en hebben we weer een bbq, niet slecht dus. Morgen ben ik weer vrij, omdat ik komende week dinsdag t/m vrijdag werk.
Ik heb op het internet inmiddels wat andere au-pairs en mensen ontmoet, dus misschien dat ik die ook in real-life ga ontmoeten, dat zou wel heel erg leuk zijn.

Ik heb ook wat foto's om te plaatsen, dus vergeet niet in het fotoboek te kijken!

Cheers Roxanne

  • 14 Januari 2007 - 04:30

    Cora:

    Ha die Roxanne,

    Lekker dat je weer 'thuis' bent! Kun je mooi je eigen gang gaan en heb je weer je eigen spulletjes!

    Het ziet er wel erg mooi uit op de foto's, een mooie omgeving daar nietwaar?!

    Heerlijk hoor zulk warm weer.. misschien een beetje te warm? Hier ist nog altijd rond de 20 tot 25 graden, morgen schijnt het erg warm te gaan worden!

    Nou groetjes vanuit de VS!
    Liefs Cora

  • 14 Januari 2007 - 09:08

    Marga:

    he meis,

    wat een mooie foto's allemaal. en leuke verhalen.
    hier schijnt het zonnetje nou ook dus we gaan ons klaarmaken om lekker motor te rijden.meis ik spreek je snel weer.

    kus mij

  • 14 Januari 2007 - 11:35

    Nickie!!:

    Rox, je haar is zoo kort! WHAA

    XX

  • 14 Januari 2007 - 11:58

    Renske:

    hey Rox, wat heb jij het leuk daar!! oja en me spreekbeurt heb ik niet ( meer) op de comp staan :D:D nog heeeell veeeeell plezier spreek je snel weer :) xx mij
    p.s wat ziet je haar er leuk uit ;)

  • 18 Januari 2007 - 17:34

    Papa En Mama:

    Nou regenen kan het hier ook, en hoe. Bestuur je die wolken op afstand? En dan die storm! Kevin mocht eerder weg en is veilig thuis gekomen, Liesbeth was vrij, Jim zat vast in Amersfoort en papa in Utrecht. Uiteindelijk reed er toch een trein, maar nu rijden ze in Arnhem niet verder. Afwachten maar. Ik zit veilig en droog thuis. Dag lieverd. We spreken elkaar morgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 55149

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: