Telefoonnummer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu Telefoonnummer - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Roxanne Kusters - WaarBenJij.nu

Telefoonnummer

Door: Roxanne

Blijf op de hoogte en volg Roxanne

25 Oktober 2006 | Australië, Brisbane

Hey Iedereen!

Even een belangrijk bericht. Ik heb een verkeerd telefoonnummer doorgegeven, dus hierbij het nieuwe nummer. 0448 224 511. Dus als je een bericht naar het andere nummer gestuurd hebt, heb ik het helaas niet gekregen:( Sorry!

Het gaat nu goed met me, Fraser Island was geweldig! We hadden geweldig weer en ik heb mooie dingen gezien. Dat er nog gebieden in de wereld zijn die er zo uitzien! Hagelwitte stranden en kristalhelder water! Prachtig. Ik had bijna een Aussie aan de haak geslagen, want de gids probeerde me te verleiden 's avonds, haha! Nee sorry mensen, totaal niet mijn type, bovendien was hij erg dronken, dus hoe serieus hij was?!? In Rainbow Beach heb ik een meisje, Jina ontmoet waarmee ik goed kan opschieten. Ze komt uit Korea en ik ben nu met haar in Brisbane.

Het kayakken ging zondag helaas niet door, want er stond te veel wind, als alternatief mocht ik een surfles nemen, dus dat heb ik gedaan. Geweldig leuk! Ik ben op de meest prachtige manieren van de surfplank afgevallen, maar ik kon ook een keer of 10-15 blijven staan, tot bijna op het strand. Ook hier heb ik foto's van, dus ik kan alles bewijzen! Het is trouwens wel pijnlijk voor je bovenbenen en knieën, omdat de over de plank schuift. En je moet je kin er eerst opleggen, dus ook je kin schraaft... Maar goed: Pijn is fijn!

Heb ook leuke mensen ontmoet in Noosa, (Jina was in een ander hostel) die ik weer ga ontmoeten in Sydney. Zij kwamen uit Ierland en heb een geweldig leuke avond met ze gehad maandag. Noosa zelf was ook erg mooi om te zien, er vlogen papegaaien vrij rond, heb ook hier weer een paar mooie foto's kunnen maken. Gistermiddag ben ik naar het National Forestpark van Noosa geweest, heb daar zo'n 6 km gelopen, en het was 1 km ernaartoe, dus heb al 8 km in de benen! Goed he? Kom nog volledig getraind terug!

Maar ben blij dat ik vrijdag naar Canberra ga, heb er erg veel zin in. Ik vlieg heel erg vroeg, 8.40 mijn tijd, maar de vlucht duurt maar 2 uur.

Kus en bedankt voor alle belangstelling, het is leuk om dingen uit Nederland te lezen.

Roxanne

  • 25 Oktober 2006 - 05:46

    Mama:

    Hoi meissie, nou het heeft even geduurd voordat we er achter kwamen waarom we toch maar geen verbinding kregen en de sms-jes niet aankwamen. Maar ja boven de 50 gaat het niet meer zo snel. :) We bellen gauw weer, we weten nu hoe het moet. Dikke kus van ons uit Duiven. XXXXXXXXXXXXX

  • 25 Oktober 2006 - 07:23

    Kevin & Lizzy:

    Hoi Roxanne,

    veel plezier in Brissie de komende dagen. Hopelijk zijn de openluchtbioscoop en het kunststrand aan de rivier er nog. Chinatown is ook erg gezellig en er rijd een gratis bus waarmee je kunt sightseeing zonder moe te worden.

    Groetjes uit Tilburg met veel mist en regen.

  • 25 Oktober 2006 - 09:09

    Sylvia:

    Hoi Roxanne.
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Wij krijgen wel mail als je iets geplaatst hebt.
    Groeten Simion&Sylvia

  • 26 Oktober 2006 - 13:39

    Marga:

    he rox,

    het is weer ff geleden maar ben lang niet thuis geweest. wat een ervaringen alweer zeg. gelukkig vergeet je dit soort dingen nooit meer. heb gister m'n eerste werkdag gehad en was echt heel leuk heb 2 hele leuke collega's ben nu lekker op m'n nichtje aan het passen die te eigenwijs is om te gaan slapen. nouja dan niet. nou verder is er hier niet veel veranderd. dus dan spreek ik je snel weer en ben benieuwd hoe het verder gaat.

    dikke kus mij

  • 27 Oktober 2006 - 09:14

    Mama En Papa:

    vanmorgen belde je ons uit bed, dat was schrikken! Daarna hebben we lekker zo'n 5 kwartier met elkaar gebabbeld op msn. Nou je bent op je plek geland en het ziet er allemaal fantastisch uit. We zien erg uit naar je foto's, dus hopelijk kun je ze snel plaatsen. Zondag spreken we elkaar weer, via msn gaat dat toch wel supergemakkelijk. (als de microfoon en headset het tenminste doen). Volgende week nemen we de microfoon mee naar Purmerend en dan gaan we met z'n allen bij Yvonne met je kletsen.
    Dag meisje, tot gauw weer. Dikke kus van ons uit Duiven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roxanne

Ik ga als au-pair naar Canberra, en hier kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak. Voordat ik naar Canberra ga, ga ik eerst nog wat van het land zien, door zelf te reizen en met de familie kom ik nog in Sydney. En zelf ga ik halverwege maart nog twee weken naar Melbourne voor het WK zwemmen!

Actief sinds 01 Sept. 2006
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 55258

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2006 - 07 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: